Museumbezoek

Museum Nijkerk is open

Hartelijk welkom, Museum Nijkerk is weer open! Een bezoek is mogelijk op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 13.30 – 16.30 uur en zaterdag van 13.00 – 16.00 uur.
Het museum telt vier verdiepingen en is toegankelijk voor mensen met een beperking (lift, invalidentoilet).

Entree: € 6,– p.p. Vrienden van het museum, houders van de Museumkaart en kinderen t/m 12 jaar gratis toegang.

Voorpret: Business View, gemaakt door Hmedia Nijkerk.

Ons adres is Venestraat 16, 3861 BX Nijkerk. Tel. 033 245 7005.
In het centrum van Nijkerk is betaald parkeren (meestal € 0,70/uur). Parkeerterreinen in de buurt zijn bij de Toren, bij het Stadspark en het Wheemplein.
Station en busstation Nijkerk is ongeveer 8 minuten lopen via de Spoorstraat, Kleterstraat en Langestraat.

Museumkaart kopen? Dat kan online via www.museumkaart.nl. Start hier met uw bestelling.

Lees hier het bezoekersreglement.