Museumbezoek

Klik hier om te reserveren

Museum Nijkerk is vanaf woensdag 9 juni 2021 weer open voor het publiek. De openingstijden worden vooralsnog dinsdag- t/m vrijdagmiddag 13.30 – 16.30 uur en zaterdag 13.00 – 16.00 uur. Vanaf 1 juni is het mogelijk online kaartjes te reserveren. U kunt tot half september de expositie ‘Van de wieg tot het graf‘ bekijken.

Verdere informatie volgt maandag, als we weer met een grotere groep op straat mogen gaan we ook de stadswandelingen hervatten.

Het museum telt vier verdiepingen en is toegankelijk voor mensen met een beperking (lift, invalidentoilet).

Entree: € 5,– p.p. Vrienden van het museum, houders van de Museumkaart en kinderen t/m 12 jaar gratis toegang.

Voorpret: Business View, gemaakt door Hmedia Nijkerk.

Ons adres is Venestraat 16, 3861 BX Nijkerk. Tel. 033 245 7005.
In het centrum van Nijkerk is betaald parkeren (meestal € 0,70/uur). Parkeren kunt in de straat en bij de toren. Parkeerterreinen in de buurt zijn bij de Toren, bij het Stadspark en het Wheemplein.
Station en busstation Nijkerk is ongeveer 8 minuten lopen via de Spoorstraat, Kleterstraat en Langestraat.

Tip: soms geeft horeca in Nijkerk vrijkaartjes in combinatie met een lunch. Check bookdinners.

Museumkaart kopen? Dat kan online. Start hier met uw bestelling.

Lees hier het bezoekersreglement.