Word Vriend van het Museum

Museum Nijkerk en het andere werk van Stichting Oud Nijkerk is alleen mogelijk door de bijdragen van fondsen, sponsors en de jaarlijkse donaties. Wilt u ons ook steunen? Word dan nu Vriend van Museum Nijkerk.

U kunt al Vriend worden vanaf € 22,50 per jaar.  Dit is het minimumbedrag voor Nijkerkers. Voor adressen buiten Nijkerk is het minimum € 25,00 vanwege portokosten. Stichting Oud Nijkerk is een culturele ANBI-instelling, waardoor de donatie voor 125% aftrekbaar is voor de inkomstenbelasting

Als dank voor uw steun krijgt u gratis toegang tot het museum en de voor- en najaarsbijeenkomsten (met lezingen, foto’s en films). Ook ontvangt u vier maal per jaar ons tijdschrift met artikelen over oud Nijkerk.

Aanmelden kan op verschillende manieren:

• Via onze website, klik hier
  • Mondeling:
    • bij een bezoek aan ons museum
    • op een bijeenkomst van Stichting Oud Nijkerk.
  • Telefonisch of schriftelijk: geef dan uw naam en volledige adres door.

Heeft u een bedrijf en wilt u ons sponsoren? Dan kunt u lid worden van het Antoniusgilde (vanaf € 100 exclusief BTW).