Word Vriend van het Museum

Museum Nijkerk en het andere werk van Stichting Oud Nijkerk is alleen mogelijk door de bijdragen van fondsen, sponsors en jaarlijkse donaties. Wilt u ons ook steunen? Word dan nu Vriend van Museum Nijkerk.

U kunt al Vriend worden vanaf € 22,50 per kalenderjaar. Dit is het minimumbedrag voor adressen binnen de gemeente Nijkerk. Voor adressen buiten de gemeente Nijkerk is het minimum € 25,00 vanwege portokosten. Stichting Oud Nijkerk is een culturele ANBI-instelling, waardoor uw donatie voor 125% in aanmerking kan komen voor aftrek voor de inkomstenbelasting.

Als dank voor uw steun krijgt u gratis toegang tot het museum en tot de voor- en najaarsbijeenkomsten (met lezingen, foto’s en films). Ook ontvangt u viermaal per jaar ons tijdschrift ‘Vrogger’ met artikelen over oud Nijkerk. *)

Aanmelden kan op verschillende manieren:

• Via onze website, klik hier
  • Via een inschrijfformulier in ons museum of op een bijeenkomst van Stichting Oud Nijkerk.

Heeft u een bedrijf en wilt u ons sponsoren? Dan kunt u lid worden van het Antoniusgilde (vanaf € 100 exclusief BTW).

*) Zolang de voorraad strekt krijgt u bij aanmelden een mooi cadeau: het unieke verzamelalbum over de geschiedenis van Nijkerk. Bij aanmelden via het webformulier krijgt u bericht hoe u dit album ontvangt. Het verzamelalbum is ook te koop in de museumwinkel. Een ingeplakt exemplaar kost € 20,–, een album met losse plaatjes € 15,–.