Groepsarrangementen

Museum Nijkerk ontvangt graag groepen. Uw receptie, vergadering of lezing kan in ons mooie pand plaatsvinden. Onze creatieve zolder is geschikt voor (kinder)feestjes.

Op afspraak kunnen we maatwerk bieden. Een ontvangst in het museum kan gecombineerd worden met een stadswandeling. Desgewenst met een specifiek thema. Ook een bezoek aan de Grote Kerk of de mooie toren behoort tot de mogelijkheden.
De stadsgids kan een groep ook elders ophalen of afleveren. Zelfs een busrit met gids door het buitengebied is mogelijk.

Schroom niet om de mogelijkheden met ons te bespreken, tel 033 245 7005 of .

The Long John Dinner: sigaren maken, whisky drinken en lekker dineren
Museum Nijkerk, Slijterij De Moor en Brasserie Kade 10 hebben de handen ineen geslagen voor een nieuw en aantrekkelijk arrangement: sigaren maken in Museum Nijkerk, whisky drinken bij De Moor en lekker uit eten bij Kade 10. Vrijwilligers van Museum Nijkerk hebben les gehad in sigaren maken van Ria Bos. Zij staat met haar ambacht op de lijst van Nationale Inventaris Immaterieel Cultureel erfgoed Nederland. De cursus is mogelijk gemaakt door de gemeente Nijkerk (Platform Binnenstad Nijkerk). Het nieuwe arrangement past prachtig in de rijke historie van de tabaksteelt in Nijkerk.
Het arrangement is gezellig en actief en leuk als uitje voor bv. vrienden of collega’s. Het arrangement ‘The Long John Dinner’ is te boeken voor € 69,50 p.p. (minimaal 6 personen). Boekingen lopen via Museum Nijkerk (, tel. 033-2457005 of aan de balie, Venestraat 16).